sena nätter

Hahaha fan. Blir bara senare och senare nätter för mig känns det som. Ikke bra ikke bra. Men längtar till skolan börjar MhM <3 haha måste låta väldigt konstigt, men what to say, min skola är fan bästa skolan ever. Den är liten, ligger mitt i ingenstans och vi har ett skrivbolag som äger en del av skolan. Pamarecord heter det :> ah näe jag tror faktiskt inte det finns någon bättre skola ^^

well.. Det jag längtar till är iaf att vi ska ha gemu/ensable imorgon förhoppnings vis så börjar vi att öva lite på våra 53 (tror det var så många faktiskt) låtar som ska ha till våran "halvtids"konsert som är nu ett julbord, men men, ist för att ha 1h underhållning blir det 3h underhållning + ska Sara Löfgren vara där och sjunga med oss :)!

Och senare på dagen ska man ha dans. Känns fett nice att få ha det igen. Tycker att 1dag om veckan känns för lite xD men ah what too doo :>
!

http://halsogudinnan.blogg.se/images/2010/showdance_107673487.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0