Do you ever feel like a plasticbag?

Tja detta är då mitt första inlägg här på bloggen, t.o.m. min första blogg! (applåder till mig)



Jag har väll inte så mycket att berätta om något från just idag, har mest chillat sönder idag. Kollade dock på en film på 3an om Johnny Cash med mina fina grannar Frida och Josef <3

Men men, vad som har hänt i helgen? jo en hel del faktiskt. I fredags var jag på skolan och kollade på Calle Kristiansson ifrån idol och självklart den stora Dan Hylander. Det var riktigt nice, dom spelade in en live dvd där samtidigt.
Efter det drog man till en liten fest, inte så lyckad fest dock, hade inget att supa på direkt. Men wopidu det var kul ändå för det var en hel del människor som gjorde bort sig lite för mycket som att bita av rövhår ifrån varandra, dansa poledance och suga på tår, jo rätt så nasty måste jag säga. Sedan vare att försöka sova och kolla på Lejonkungen MHM yeah bästa tecknade filmen disney har skapat.

Och så igår så fixade min kära granne Josef min dator! fett lycklig är jag. Och så bestämde jag och min kära vän.. oj mycket kära här tycker jag xD men iaf - min kära vän Lizzy att vi ska ses i slutet av denna månad! så det blir en trip till Jönköping och festa med henne och Dennis :3 mycket skoj! och vi sambeställde massa piercingtools så jag ska pierca tillbaka mina gamla piercingar igen fo reaaal + lite till

om någon är sugen på att pierca sig btw så äre bara att säga till så ordnar vi det ;)!

Kommentarer
Postat av: Lizzy

Första kommentaren... YAY! ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

Längtar som faaaaalalalalaa tills du kommer hit och vi ska trollis med nålis och allt :3 mwiiih! <3 DU kan va kära <3

2011-11-14 @ 06:31:57
URL: http://Lizzys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0