dagens händelser.

Well.. försökte att göra min blogg snyggare idag xD men ni ser ju hur det gick... pinsamt xD Men det kommer :D och min idé är väldig snygg måste jag säga!

Jag var nydligen hemma hos min pluttiga vän Sandra och hon bjöd mig på kladdkaka som hon hade bakat! fett värre. Men riktigt gott :* vi satt och fulade oss som vanligt, det är de vi är bra på ihop! Vi kollade på tv, och det var "kär och galen".. ett ganska lame program... vem vill gifta sig i tv liksom? Och så kollade vi på "värsta pojkväns akademien"... seriöst vem fan skickar sin pojkvän till något sådan? Snacka om att bli utskämmd. Men men, dom skulle typ leva sig in i att deras flickvänner var döda och dom skulle få läsa upp ett par "sista" ord på deras "begravningar", då var det en kille som läste upp den del av lyriken från "Death cab for cutie - Follow you into the dark". Åh då tänkte jag "åhh jag måste få spela in den"och då gjorde jag det!

Här är då videon :D jag är inte så speciellt tillfixad o.s.v. och ljudet är inte det bästa!

Pyss från lilla mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0